Fødevarehygiejne kursus med Eurofins

Fødevarehygiejne kursus med Eurofins

Hej alle sammen! I dag skal vi tale om noget, som er meget oppe i tiden på grund af COVID-19: Hygiejne. Det skal handle om fødevarehygiejne kursus, som er utroligt vigtigt i virksomheder, hvor man har med madvarer at gøre. Fødevarestyrelsen har jævnligt kampagner indenfor dette område, så lad os tale mere om det på bloggen her i dag. 

Fødevarehygiejne kursus er vigtigere end nogensinde

Har du lyst til eller nærmere brug for at afholde et fødevarehygiejne kursus i din virksomhed? Så er det godt, at du er kommet forbi bloggen her i dag. Det skal handle om et firma, der hedder Eurofins Steins. De har nemlig mange års er erfaring i afholdelse af fødevarehygiejne kurser for medarbejdere på alle niveauer. Det vil sige, at de holder kurser for store som små firmaer, nye som garvede. De har erfaring som indeholder kæmpe viden om hvilke faktorer, det er mest relevant at fokusere på indenfor dette felt samt praktisk erfaring med problemstillinger indenfor fødevaresikkerhed. Derfor kan du trygt hyre dem, når det kommer til dette kursus. De giver alt mulig god rådgivning og vejledning. Deres kursus tager ca. 3 timer, og man kan være op til 15 mennesker ad gangen. Det kommer derfor an på, om du har et lille eller stort firma, om I er nødt til at køre kurset af flere omgange.

Hvad kommer der til at ske på kurset?

I kommer til at gennemgå lovgivning/egenkontrol, generel mikrobiologi, bakterier der skal fokuseres på og vækstbetingelser for disse, samt styring af hygiejne indenfor de teknologiske muligheder og adfærdsmæssige muligheder. Og hvad koster kurset? De kører lige nu kampagnepris til 3.000 kroner, som er en af de bedste priser på markedet. Deres mission er, at arbejde for sundhed og sikkerhed ved at levere laboratorieanalyser og serviceydelser af høj kvalitet samt skabe muligheder for vores ansatte og vedvarende værdier for vores aktionærer. Derfor er det også vigtigt for dem, at alle kan komme til et kursus fra den økonomisk, og prisen er derfor ikke helt oppe at ringe. De har altid kunden i fokus. De lytter til og mere end blot leve op til deres forventninger overfor kunden, og dette er noget, som du trygt kan stole på, at de gør hver eneste dag. De har nemlig et hold af kompetente og engagerede medarbejdere ansat, som dagligt hjælper til med, at det hele går op i en højere enhed og at alle kunder er tilfredse.

Læs også mere lige her.