Konferencelokale – centralt og i skønne omgivelser

Konferencelokale – centralt og i skønne omgivelser

At finde et konferencelokale, som både ligger centralt i forhold til overnatnings muligheder, by, parkering, offentlig transport osv. kan være en udfordring. Ikke desto mindre er alle disse faktorer ofte en forudsætning, når der skal bookes lokaler, i forbindelse med konferencer eller andre former for større møder.

Afhold din konference her, hvis du vil have det hele

Det er faktisk muligt at få det hele, når du skal afholde konference. Marketenderiets lækre og lyse lokaler i Valby, er placeret tæt ved Valby station. Desuden er det ikke langt fra Kastrup lufthavn, hvis der kommer internationale gæster. Hvad enten du kommer i bil, på cykel eller med offentlig transport, så ligger Marketenderiet let tilgængeligt. 8 minutter fra Valby station, 4 minutter fra motorvejen og blot 15 minutter fra Rådhuspladsen.

Indretningen er lys og moderne, med højt til loftet. Et ideelt sted til små og mellemstore konferencer. Marketenderiets store konferencelokale har plads til 700 gæster, og kan deles op i flere mindre rum, hvis dette ønskes. Der er gode parkerings muligheder, samt et hyggeligt udendørs areal til pauserne

Konferencepakker og forplejning

Marketenderiet tilbyder et udvalg af forskellige konferencepakker, men du kan også sagtens selv sammensætte dit helt eget konference koncept, eller lade Marketenderiet hjælpe med dele af det. Det har ingen betydning i forhold til leje af konferencelokale. Det vigtigste er at konferencen ender ud, som du ønsker det. Marketenderiets egen in-house catering Nordic Catering, kan levere mad, snacks og drikkevarer i alle prisklasser. De er vant til at forberede forplejning for både små og store forsamlinger, og bruger altid friske råvarer.

Andet end blot et konferencelokale

Marketenderiets store areal kan bruges til meget andet end konferencer. Skal du for eksempel holde firmafest, messe, produkt lancering, et privat arrangement eller andet, så er Marketenderiet også ideelt til dette. Lokalerne er endda blevet brugt til bil arrangementer, så måske dit eller din virksomheds næste arrangement, skal foregå i Marketenderiets konferencelokale.

Marketenderiet er ikke kun et fedt venue

Skal du afholde præsentationer, koncerter mm. så stiller Marketenderiet alt det udstyr du har brug for, til rådighed. De råder nemlig over alt i AV-udstyr, som du frit kan benytte, når du afvikler et arrangement. Der er både højttaler system, trådløse mikrofoner med headset, LED-uplights, projektor mm. I forbindelse med diverse firmaarrangementer, har Marketenderiets store scene huset kunstnere som Rasmus Seebach og Nik & Jay. Virksomheder som har afholdt et firmaarrangement i Marketenderiets konferencelokale, tæller bl.a. Volvo, Nomeco og IF forsikring. Skal din virksomhed være den næste?

Leave comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *.